Friday, December 3, 2010

3 dec 2010

klik gambar kalau mata sedikit rabun

gambar menunjukkan
perjalanan hidup seorg yg bernama Tg.Emelia Kontessa aka Cik Cerimanis
tapi gambar tu saya lukis secara kasar jer laa
tak termasuk jatuh longkah
kaki terpenyek dengan kereta Gen-2 sampai bengkak
menang tempat pertama rentas desa kategori org org besar
berkawan dengan kawan bunian di reban ayam belakang rumah Wan
dapat 4 masa matrik londang
diet secara besar besaran sampai berat skang 40++ daripada 50++
menjadi org kuat 2nd Stove masa kt 2nd Kolej UM
dan macam macam lai yg saya sendiri tak berapa nk ingat
n dia pun x ingat gak kot
mungkin paling dia ingat kawan bunian dia tu hihi

tu dulu la
masa tu 3 atau 4 tahun kot
skang dah 22 tahun
dah boley masak ayam golek atas darat dah

jadi
dikesempatan ini

Lang nk ucapkan
HAPPY 22ND BIRTHDAY
semoga selamat semuanya
semoga segala impian mendapat persetujuan mummy *huhu*
semoga mencapai berat ideal
semoga dapat hadiahkan lang dslr sebijik *??*

kita celebrate birthday kt trg r..ngn mummy skali

:)

2 comments:

aishah_conteng_je said...

cik nilam memang kena buat blog lukis2 laaaaa..

eh, semalam aishah dah dapat kad tau. dah la tertipu hari tu, ingat kad cik nilam. hehehe...saja buat2 tak tahu.


tapi kenduri kat ganu eh?? hukkkkada kelas pulak tu.


T.T


kirim salam pada besday girl okeh

sapphire said...

saya punya lambat lagi laa
tapi bila sampai masa tu aishah wajib dtg tau!