Friday, October 22, 2010

top referrer contest

demam contest sedang melanda saya
harap maaf dengan lambakan entry pasal blogcontest-giveaway-apa apa saja yg berkaitan


so yang terbaru
contest yg boleh menang Iphone
hehe
tidak percaya?
xpe xpe
biar saya sorg jer yg join contest  tu

tugas korang
hanya perlu
meng-click banner yg saya dah siap siap buat kt sebelah tu-kt bawah banner mamazakwan
contest ini berdasarkan berapa pengunjung yg dtg dr blog saya ke blog penganjur
senang kan?
eh eh eh sape kata senang? 

saya ada 38 ahli kelab alaalasapphire
mungkin 10 org pembaca rahasia
so lebih kurang ada 48 pembaca sehari
katakan 48 darab 24 jam -> 1152 click dr blog saya dlm satu hari
kalau 9 hari (ke tarikh tutup 31hb) 1152 darab 9 = 10368 click

mungkin x cukup
satu org click r 100 kali sehari pun xpe.. 
lagi byk lagi bagus hehe 

so pls pls pls
tolong click ok semua ahliahli club kusayang hehe
jasa anda amat lah saya hargai
nnt klu saya menang...kita share ramai ramai k


ps: so sape lagi nk buat contest? :)

No comments: