Monday, August 30

ikea I

ini bukan kali pertama
saya n family berbuka kt ikea
bila da xtau nk mkn atau masak kt umah
ikea la menjadi sasaran heee
yg kurang nye tahun nih..xde icecream..x mcm tahun2 lepas...
pastu...skang yg acara berbuka nih da x buat kt tmpt mkn2 tu da...skang sebelah ngn surau..kt belakang sikit
nasihat:: mentang2 xde had utk ambil food..jgn plak amik byk2 pastu x mkn - pembaziran hokaii

kalau pergi ikea x bergambar sakan
mmg x sah la kan
padahal..benda yg sama jer..
tapi x kira..nk jugak bergambar
nasib baik cik camera sentiasa ada dlm bag...

konsep hitam putih idaman dia - senang x nmpk kotoran katanya :D

berkenan betul saya ngn lampu meja nih - isk isk - tapi bilik kecik - ntah muat ke tidak
pernah dgr cerita pasal - knp jam baru ke gambar jam ke - mesti jarum pendek kt no 10 - jarum panjang kt no 10..??
rujukan utk dapur mummy - harap mat x buat salah lagi
yg nih rujukan utk dapur sape plak..?? - xkan dapur cik adam kot :D
sticker hijau - klu hilang da xleh masuk blk dah - xleh sambung mkn utk 2nd round
fruit tart - kueh lapis - yg sedap - betul2 sedap nih  - heee
makanan yg penuh satu meja - tapi jgn risau - kami berjaya menghabiskan semuanya dan berat naik mendadak
ikan keli goreng rempah - ayam sweet sour - kacang botol - kurma daging - ayam panggang - kerabu betik - ulam2 - budu - sambal belacan - kurma - air tebu - air soya - teh  o panas *x suka air tebu n air soya...jd saya minum teh o jer*

ukur katil idaman - banding dengan saiz bilik

kek gulung ala ikea..???

ingatkan england mari - ikea saja maa :D
bila tgk benda hitam - cushion - tempat kucing beristirehat - ke apa ntah - teringat movie org putih dulu - makhluk aneh yg jahat lagi suka makan org - xde kaki n tangan - tp ada gigi yg tajam utk mkn - bergolek2 mcm bola klu nk bergerak - ingat x movie tu - movie zaman kecik2 tuuuu huuu
dan sebelum balik - apakah ini - lambakan biskut raya ala ikea - ada gak yg beli ek - baik beli ngn saya jer - di jamin halal n sedap hehe
--------------------
akan bersambung Ikea II

2 comments:

azri said...

'ikan keli goreng rempah - ayam sweet sour - kacang botol - kurma daging - ayam panggang - kerabu betik - ulam2 - budu - sambal belacan - kurma - air tebu - air soya - teh o panas'

tq sbb bg idea utk sy nk buka ape ptg ni..hehehe..

sapphire said...

haha
selamat berbuka :)