Friday, August 20, 2010

genetik kurus?


masa kt mrsm dulu
berat pernah mencapai 50kg
isk isk isk
bayangkan kebulatan muka saya dulu
klu nk kata mcm bulan pun boley
yer la
mkn 6 kali sehari
between breakfast n lunch tu
mkn gak
mkn nasi lauk aym goreng masak merah plak tu
lunch mkn nasi lagi
isk isk isk

pastu
da abes sekolah
mula mengalami kesedaran yg
saya xnk jadi gemuk
saya nk kurus hik hik hik
walaupun mummy duk pesan 100x
"family kita nih mana ada kurus tgk wan n ki tu..kurus je"

dalam hati
ahh tidak ku kira
saya sudah gemuk
maka kita perlu lakukan sesuatu

pastu
selama sebulan sementara tunggu matrik
saya minum teh herba
yg minum skali..lepas 8 jam..akan sakit perut yg sgt
yg tak tertahan..tau kan yg mana
selain tu
pagi2 joging kt batu buruk 2 3 pusingan
selain tu..puasa r apa lagi
walau da abes ganti..puasa jugak

dan akhirnya
berat saya
sampai skang x naik naik
seperti gambar di atas

sihat ke x sihat ek..??

:) :) :)

No comments: