Sunday, June 13, 2010

sebelum tidur

salam
hye semua
hari nih saya x sihat
slalu camtu
xleh sejuk sikit
selsema
xleh penat sikit
selsema
xleh x cukup tdo sikit
selsema
haih badan
tolong la kuat sikit utk saya
awk x sayang saya lagi ke?

petang td saya dpt berita gembira
bestfren saya, Nadirah
da selamat melahirkan baby perempuan
nadirah ada anta mms
comey la sgt afeeya adriana tu
tahniah nadirah
blk trg nnt.cik lang nk gomol2 afeeya !

esok 1 rejab
thanx to fateen sebab ingt kn
kalau x..mesti x puasa esk
esk saya nk puasa
jom puasa ramai ramai nak?
sesekali perut rehat dr makan
plus..nk abes kn ganti puasa skali


ok lah
saya da stat ngntuk
td makan ubat
ada org kata ubat x ngntuk
tp klu saya makan mesti terus ngntuk
atau mungkin sebab badan saya yg mengade?
badan...tolong saya pls..jgn mengade sgt k

owh lupa
mami dtg bawak pengat pisang tadi
yum yum
tp x rasa lagi
esk boley makan utk buka puasa

ok lah
jangan lupa niat puasa esk
selamat malam
tata
!

saya cuba xnk update pape selagi x siap kerja
tp skang kepala da pening.
jd jari memaksa update jugak
owh yer
saya rindu seseorg
tapi dia bz sikit hari nih
knp ek. time org tu bz la kita ter-rindu mindu
ok.bye!

No comments: