Monday, May 3, 2010

01052010

sabtu lepas (01052010)
selain daripada hari pekerja, hari jadi cik ajjah n beberapa org cik lagi yg sambut birthday
juga merupakan hari pertunangan cousin saya iaitu Hazlyn. wah ayat sungguh skema akibat daripada seharian membuat soalan exam. hazlyn adalah anak kepada pcik yg ingt x entry psl lptp dell saya dulu?yer. anak pcik saya yg tu la. hazlyn ialah cousin kerabat mak saya. wah nk jugak letak kerabat. nnt mesti ada plak yg tanya "adakah anda berbangga dengan kerabat anda". ok lah. hazlyn cousin sebelah mummy saya. pcik saya tu abg kpd mummy saya. hazlyn selamat bertunang selama 2 bulan dengan Fadzil (klu x silap la) iaitu org kelantan yg da lama stay kt KL. maka dia org KL ke Kelantan?

majlis hari tu sgt simple. cuma keluarga terdekat je yg dtg.
theme utk make-up: classic
theme utk pakaian: simple tp exklusif (hasil tgn salikin sidik)
theme utk hantaran: simple brownish
theme utk makanan: masakan kampung (nasi putih n lauk kampung)
theme utk hiasan rumah: putih daisy n harum sundal mlm

ok. ckp byk pun bukannya korang boley bayangkan canne bentuk2 nya kan. maka mari kita ke 2 hari yg lepas.

seluruh rumah dihias dengan bunga daisy dan harum sundal malam. nk cite harum sundal malam nih tempat lepak ponti. tapi dia hanya akan menonjolkan diri kepada kaum lelaki sahaja. ini adalah kisah benar. jgn main main dengan bunga ini. time bunga berbau wangi iatu waktu magrib n tgh mlm time tu la dia akan menonjol. *baca ayat kursi skang*

hantaran pihak perempuan dan pihak lelaki

proses rundingan. sebelah perempuan diketuai pakcik sebelah mak hazlyn. sebelah lelaki diketuai Ustaz Harun Din.

barisan pengangkat dulang yang masing masing telah diberi no mengikut jenis hantaran

sedang berdebar debar menunggu sesi menyarung cincin

maka cincin selamat disarungkan.

sesi bergambar dengan Ustaz Harun Din.

mak budak sedang bergossip. nurin pun termasuk skali dlm list mak budak.hehe

kanak kanak riang pula sibuk bergambar dengan hantaran dan diri sendiri. sbb pengantin sibuk melayan tetamu

sama cantik.sama padan. bagai merpati sejoli. bagai pinang dibelah dua. bagai mcm2 lah.
HAZLYN! CONGRATES!!
:)

No comments: