Wednesday, March 31, 2010

hari memperingati kekasih lama dan baru

to is the day. hari yang saya takutkan. bukan sebab semalam budak sebelah bilik report ada gangguan makhluk halus di bilik nya pada jam 2 pagi sehingga saya menjadi seperti bungkusan lepat pisang di katil sendiri. tapi..huuuu... hari nih saya harap agar saya dapat kawal perasaan yg sememangnya tidak stabil mcm kerak nasi yg direndam air...agar tidak terlalu beremosi. agar masih boley menahan sabar. agar dapat menahan hingus2 dr terkeluar2 mcm sup cendawan pizza hut. agar boley menjadi nilam yang sentiasa comey dengan skirt jeans dan kemeja pink sampai semua tan sri dato' jutawan terpikat hingga tidak perlu join pertandingan mencari jutawan itu sudah mengarut. agar semuanya ok macam agar agar. ok. bye. mlm kang saya update lagi. ada kelas 12-2. tata. owh yer. hari ini adam bergaya dengan mengadenya dengan moto baru. huh. budak itu. nk kne nih!. tata lagi sekali.

3 comments:

Hasif dan Fara said...

saye doa cepat sembuh k..

jgn lupe bwk byk tisu p klas k

En Kid said...

chill~
do update..
thanks..
:)

p/s:
*send my regards too*

sapphire said...

faraa:: akk bwk tisu byk gila g kelas td..ngajar smbl tutup hidung :)

kid:: ok..i'll :)