Wednesday, December 6, 2017

tak habis-habis

yupss
memang tak habis-habis cerita pasal couple paling meletop sekali abad ini
sape lagi kalau bukan fattzura kita :)
saya bukanlah jenis ikuti sangat cerita-cerita artis ni
apatah lagi nak baca blog gosip..macam malas (sape geng dengan saya)
tapi cerita fattzura ni terkecuali...dari tak ambil tahu sampai nak jugak join kemeriahan haha
ye la..dah asyik muka diorg je yg lalu kat timeline..terjebaklah juga :)

tapi diorg cantik dan handsome kan?
sama padan kan?
dan yang paling saya suka semua gambar diorg ni mesti ada gap tau
takde nak pegang-pegang tangan ke..
tak ke manis mata memandang...kan?

dulu ingatkan diorg ni cinta lokasi je
ye la yang masa cerita pilot tu kan cinta lokasi
tapi rupanya tak...
ajak kawen. hantar rombongan merisik..bertunang...selamat :)
simple...takyah nak pre wedding photoshoot segala


tengok baju tunang fazura. cantiknyaaaaa
pelaminnya pun cantik!!!
nnati majlis bersanding mesti lagi lagi cantik..mesti punya!

(dah rasa macam blog gosip dah hahahaha)

ok lah
sebenarnya diorg ni mengingatkan kisah saya dan encik MM
(perasan hahah)
nantilah saya cerita
bye!

No comments: