Friday, October 20, 2017

takde tajuk

apa yang saya tulis kat sini
sekadar nak jadikan kenang-kenangan tahun-tahun akan datang
sekarang banyak masa (masa untuk social media)saya lebih ke instagram
sebab senang tengok kat phone je kan 
(walaupun sebenarnya saya lebih suka blog sebab tak ramai yg kenal saya kat sini
maksud saya sedara mara, kawan2 terdekat..jadi boleh mengarut sikit kat sini)
(kalau kat IG kena b erlapik sikit haha)
tapi sayangnya sampai sekarang saya tak jumpa app yang best utk saya update blog
ada yang nanti gambar jadi besar sangat la...kena bayar laa (nak yg best dan free je haha)
jadi kalau nak update blog time saya memang tengah mengadap laptop/komputer kat office

bila saya baca balik entry saya yang 10 tahun lepas
Ya Allah...rasa nak pengsan hahahha
inikan ciknilam yang dahulu kala zaman remaja takde masalah anak nak poopoo?
hahahhaahaa
free and easy..bila2 je boleh mengadap laptop tanpa penarikan baju oleh anak-anak hahaha
kadang-kadang rindu pula zaman single...tapi bila fikir balik kalau takde askar2 yg suka sangat kacau saya ni
entah macam mana lah kehidupan saya hahaha
Alhamdulillah..thank you Allah untuk pinjamkan saya Umar, Fatimah dan Hud
(teringat pula berita gembira dato siti baru2 ni..sape yg terharu dan termenangis dengar pengumamn tu?kita geng!! hahaha )

ok lah
entry takde tujuan canni lah
masa saya format laptop saya minggu lepas 
saya terlupa nak save satu folder result saya 
satu folder ok! fuhhhhh
menangis tak berlagu saya semalam 
nak kena cari balik kot kot ada dalam email
ALhamdulillah...nasib baik ada
haihhhhh kenapalah saya pergi format laptop??!! kenapa??!!

hari ni ada orang tu bangun awal tanpa drama sebab nak ikut mommy pergi office

2 comments:

dorsett pink said...

best gak kan buat enty takde tajuk. hehe... kadang-kadang kita memang terasa nak menulis tapi tak tahu nak letak tajuk apa - menulis tu just nak bercerita/meluahkan perasaan jer, no specific topic/objective... but,sebenarnya ada je orang suka baca entry kosong mcm tu kan..

sapphire said...

kan. saya memang sokmo takde tajuk...entry mengarut je sokmo haha