Wednesday, September 27, 2017

kita rasa. orang lain?


saya rasa saya dah buat yg terbaik dah untuk CD (candidature defense) saya hari tu
panel pun cakap ok. sampai takde soalan nak ditanya
tapi dua hari lepas orang lain cakap CD saya teruk sangat
dan entah macam mana viva saya nanti
dan sayalah student yg paling teruk sekali dalam sejarah 
satu hari saya down
nak kena siapkan kerja lagi
pening dengan macam2 ajaran lagi
down pun kena la buat juga kerja
betulkan apa yang salah
terus rasa sebenar benarnya layak ke saya buat phd ni

balik rumah plak
hmmm

bye

2 comments:

Uwa said...

ala, tak payah dengar cakap orang sangat la nilam.
yang penting panel ok.

ciayok2

k said...

X yah dengar sangat cakap2 org Nilam. Yg penting panel OK dan lepas. Yg ptg, habiskan belajar!!! you can do it!!! WE can do it :) sikit lagi!!!!