Wednesday, November 7, 2012

tuesday things



semalam first time saya keluar jalan-jalan berdua dengan umar
jalan-jalan cari makan je pun..kat sunway pyramid
tak adalah mendebarkan sangat rupanya
umar pun baik je duduk dalam stroller

dia suka la boleh tengok lampu-lampu
tapi yang saya perasan, umar tak suka bising-bising
kadang-kadang ada kedai yang pasang lagu kuat-kuat tu kan
jadi untuk tak nak umar meragam, sila jangan masuk kedai macam tu

cumanya saya tak berani lagi nak turun naik guna escalator
naik lift je la. walaupun nak kena tunggu lift sampai tu punya la lama.

ok.
tu je lah.
boiboi

:)
 


4 comments:

Hazrin said...

arghffff salmonnnnn sedappppp !

sapphire said...

sangat!! sila belanja saya! thank you.bye. :D

Che Cha said...

wah sweet dating berdua aje.
hehe. kak nilam dok mana ? berjalan kat pyramid wah!

if nk jalan2 area pyramid leh la ajak sayaa sama. dapat kenal2 dengan umar! :) saya dok usj ni je

(ehehe nyebok!)

sapphire said...

okeh...nanti calling2 :)