Saturday, November 17, 2012

abc

kadang-kadang saya ada satu perasan
saya nak Umar cepat-cepat besar
boleh bawa jalan-jalan naik basikal dekat Bukit Cerakah
bawa main ombak kat Pantai Pandak
temankan saya makan Mc D bila en.mm is not around *sigh*



kadang-kadang perasaan tu boleh terbawa
sampai Umar dah besar panjang
dan ada girlfriend
dan tunangan
dan isteri
erk...? saya ada menantu??
over lah awak ni ^^!



oh noooo
saya jadi ibu mentua?
Ya Allah...
macam mana lah rupa saya waktu tu nanti
ibu mertua yang hot? yang garang? yang baik? yang macam dalam filem p.ramlee?
oh nooo



ok
sebenarnya
saya macam tak sabar nak tunggu Umar satu tahun
dan buat party harijadi
semua yang baca entry ni dijemput hadir ye hihi
*berangan*



jadi
satu hari saya beli acuan ABC ni
sebenarnya untuk buat biskut
tapi sukahatikitalahkan
saya guna untuk terap sayur :D



dan
dan
dan


tadaaaa
budak kecik mesti sukakan??
mak budak dengan ayah budak dengan kakak budak dengan mokcik budak pun suka rasanya :)
saya yang bertungkus lumus buat pun suka sangat dengan hasilnya

resepi saya ambil dari My Resepi
cuma untuk bahan agar-agar tu saya tak masukkan koko
saya masukkan sedikit pewarna merah dan esen rose


aaa
tak sabar!! tak sabar!! tak sabar!! :)


bye.


1 comment:

Che Cha said...

cute! bleh cuba utk my niece!