25.4.12

wordy wednesday

selamat pagi semua
selamat hari rabu
macam dah lama tak letak gambar masakan sendirikan
sebabnya
saya dah lama tak pegang sudip kayu, pisau potong ayam, lesung batu
sebabnya
perasaan nak masak-masak tu masih dalam keadaan "pause"
oh. maafkan saya :')

saya nak cerita kat sini
hari ni 
pagi ni
colleague saya hari ni bawakan saya satu bekas sambal tempoyak daun kayu
originally datang dari Nogori sombilan hiksss :)
sebenarnya dah lama saya nak try buat sambal ni
dan selalu tanya-tanya orang macam mana kan
sebab dia jenis semua jenis daun kayu nak kena ada
jadi macam....asyik tertangguh je..
sekali..nah sebekas dapat..
yumsss yummmsss
thank you tuan haji :)

terpaksa ambil gambar dengan berbungkus
takut nanti habis satu office plak bau tempoyak 
*tak sabar nak makan tengahari nanti*

dan

pagi tadi saya breakfast 
dan nampak hot balloon ini kat padang UM
entah apa acaranya pun saya tak tahu



Alhamdulillah
hari Rabu saya bermula dengan baik
semoga berlarutan sampai ke malam
harap hari rabu korang pun baik-baik saja
amin

:)

No comments: