Thursday, March 1

Salam March

dan bulan 2 pun habis
banyak benda gak yang berlaku
adik kahwin
en.mm kembali bekerja
emy pergi india
mummy pergi baitul maqdis
saya je masih di sini
cuma ke sarawak 2 hari :)

emy dah balik
adik bakal pergi uk
mummy akan balik dalam seminggu
saya..? akan ke jepun tak lama lagi hikss *senyum senyum*

bulan 3?
bulan yang ditunggu-tunggu
hmm.. tak ada apa sangat pun
cuma macam..... hmm... macam tu lah... :)

harap bulan 3 menjadi lebih baik dari bulan-bulan sebelumnya
Amin... :)



hmmm...
ingat lagi adam..?
lama tak cerita kan..?
tiap kali baca berita baby yang didera ke..di apa-apakan di taska ke
mesti teringat kat adam..
semoga Allah bukankan hati setiap pengasuh kanak-kanak
semoga berlaku baik kat kanak-kanak yang tak berdaya..
tak larat dah dengar berita canni lagi
amin amin.......


ni gambar terbaru abg adam ... yang dikacau oleh baby darin... :)
*nampaknya abg adam jual mahal...hiks*

rindu la pulakss kan  :D

 note: jepun tu. acah je... :D

1 comment:

LaDy DeLLaZ said...

wahhh gi jepun? ble? ada ape?
bestnye~!! ^^