Wednesday, August 17, 2011

jalan mudah

DSCN9864-2DSCN9865-2 DSCN9867-2 DSCN9869-2
Salam  
saya bersiaran daripada office tercinta
ramai yang cuti hari nih…semua sakit…
semoga cepat-cepat sihat eh semua
(saya jaga exam sorg-sorg ke?? -–“)

ada baiknya juga kerja time orang lain cutii nih
sebab jalan yang sedia ada jem sangat lengang dan smoooooth jer
*sambil nyanyi lagu smoot criminal*
keluar rumah jam 7. 730 dah sampai office kesayangan.
parking pun tak ada orang amik. :)

semalam saya dah jumpa
satu jalan yang membolehkan saya sampai rumah setengah jam lebih awal
yeay!! *lompat-lompat*
walaupun cuma 30 minit. tapi sangat bermakna
boleh jadi sakit belakang kalau tiap hari mengadap jem
sebab tu sempat pukul gambar dua tiga keping tu
kalau tak…….sabar..sabar…sabariah…

apa-apa pun
Salam Nuzul Quran kepada semua
sama-sama kita hayati sejarah Nuzul Quran itu sendiri
semoga Allah merahmati kita semua.amin.

:)


 

 

 

p/s: sesuatu yang buruk dan menakutkan berlaku petang semalam di kawasan rumah saya. hati-hati eh semua. perompak bukan sahaja yang bermuka perompak. yang bermuka ratu cantik pun boleh jadi. Jangan lupa baca ayat kursi selalu dan ayat: HasbunAllahu wa Ni'mal-wakil (Al-Imran 173 "cukuplah Allah (menjadi pelindung)bagi kami dan Dia sebaik-baik pelindung). macam-macam orang sanggup buat untuk senang dengan jalan mudah. semoga Allah melindungi kita semua. amin.

2 comments:

Libby Gэrvaysэ said...

seems like my camera cover like yours! cool!

sapphire said...

i lost it already :(