5.7.11

ai aishiteru


 

macam-macam benda yang boleh buatkan saya teringatkan encik adam mikaeel
bukan saya seorang sahaja. yang lain-lain pun. gaya macam dia saudara sedarah sedaging jer kan.
saya adik beradik panggil dia "adik kesayangan". hee.mengade tak?
"adam dengarlah tu kekgi kalau besor jangan buat buat tak kenal lak." - cik nang

contoh macam lagu ai aishiteru nih
ost sinetron Cinta Melody
jangan tak tahu., adam boleh ikut nyanyi sama tau lagi nih.
dari duk sibuk2 main motor pink dia. boleh stop kejap.

 lagu-lagu Hafiz pun sama
dari Nota Cinta sampailah ke Awan Nanonanonano~~~
tengok video kat bawah nih
pasang volume kuat kuat eh... :)

saya ambil dari sini


1 comment:

sue. said...

ai aishiteru <3 <3 <3