Saturday, February 19

myspace

semalam saya tidur dengan banyak nya
opposite dengan cik aishah....saya rasa dia xleh tidur semalam...kan cik aishah?

saya tertidur sambil telefon kt telinga..tgh bergayutan dgn en.mm
saya terjaga dlm jam 10 camtu kot sebab kakak ckp tg.helmi dtg rumah
pastu try call balik...so sad...dah xde line... x suka ... :'(

pastu sambung tidur sampai laa subuh...
terpaksa tunggu lagi sebulan utk dpt dgr suara dia lagi...sigh

***

tg.helmi?
tiba2...kt shah alam saya dikelilingi org trg..serius..
jiran depan rumah...org trg..dr jalan pusara
jiran sebelah pun dr trg...lecturer uitm...xsure trg kt mana
dan terbaru...penyewa rumah lama saya pun org trg..
yupss..tg.helmi tu lah..
ala yg rumah dia yg tgh tgh sawah depan istana dekat dgn skolah ss tu..

hazrin
awk sekelas ngn tg.helmi dulu rasanya...*yer dok??* :)

***

bak kata cik aishah

"tak ada apa yang separuh,
jangan risau."

tiba2

happy weekend! :)

3 comments:

hamshira said...

oh saya sangat dengki dengan kamu cik nilam~

dah la bilik tidur nampak sangat romantik!

ahmad shahrul nizam ab ghani said...

tg hilmi?my cousin?tg mohd hilmi tg hassan?

sapphire said...

cik hamshira:: ala...biasa2 jer.. :D

yoe:: yer kot.. :)