Sunday, February 6, 2011

Day 23 - A picture of your favorite book


jenis buku yg saya suka
bukan la jenis yg love story mory sangat
sebab jalan ceritanya kita dah boley agak
ending mesti nak happy ending jer

*mcm cerita korea*

sape yg x boley agak jln cerita korea

yg x hensem mesti miskin
yg hensem plak mesti kaya
dan heroin mesti comot momot tomot dan miskin
pastu mula laa
percintaan x direstui
perebutan lelaki dan perempuan
owh
sbb tu saya stop tgk cerita korea lepas my girl dan full house

*heee...seposen dr saya jer..xnk setuju xpe*

jadinya saya suku yg...
adventure, biografi, true story 

laskar pelangi 
antara fav saya !

laskar pelangi 
sangat sedey
sangat memberi semangat!!

saya ada ketiga2 buku kt atas
sangat memberi inspirasi ... :)

6 comments:

Ayuni A. said...

Menarik! Sape author dia eh?

Che Cha said...

wahh cambest jee nilam. mahu beli juga.

haha i stuju pasal cite korea. xlarat nak tgk cite yg serupa jalan cite. konflik merata2

anish said...

my girl dan full house mmg klise, bleh agak jalan cerita merepek dia tu.. try tgk One Mom and Three Dads.. best sgt.. hehe

Anonymous said...

Like

sapphire said...

yunayuni:: andrea hirata..try la baca..best!

aishah:: kan kan?? :p

anish:: tp my girl n full house antara series yg menaikkan cite korea kan..pastu..semua jln cerita sama sahaja... :p

anon: :p

Anonymous said...

:p
Tu jek....
Igtkn nk bg snowball