25.1.11

Day 11 - A picture of something you hate

x suka x suka

selalunya
bila tgk harga lebih dari aa yg ada dalam pocket
pastu saleslady rajin plak nk ikut ikut 
mesti buat buat tanya saiz paling kecik berapa...
sbb selalunya saiz paling kecik mesti dah abes terjual..

x suka x suka
kenapa saya x kaya mcm org lain...??

*sigh* 

8 comments:

intan azuzarina said...

sama laaa....huuu

Linda said...

comel la nilam

misz jue said...

sabar jelah kalau tengok dress cantik2..nak beli poket kering..huhu

azri said...

'kenapa saya x kaya mcm org lain...?? sy x rasa ayat ni sesuai ngn awak la nilam.. :)
kaya or miskin..ianya tetap dari Allah..bersyukur da usaha la..insya Allah ada hasilnye nanti..

Anonymous said...

huhu..

kawan saya tempah baju kat rzalman..awk teka la berapa rm..baju dinner bkn baju kawen taw...rm11k

sy nnt xmampu la..agaknya nk tempah kat mankajang pun dh kering duit.hihi

My Azie said...

bestnya kalau dapat beli baju yang cantik-cantik banyak-banyak..:)

Shahirah Elaiza said...

Cute cartoon but yes, it's true, rezeki di tangan Allah swt!

sapphire said...

intan: itu la psl... :D

linda:: suka22...nk lukis canni gak..tp slalu x menjadi...

misz jue:: xpe2..kumpul duit byk2.. :)

azri:: thanx..betul tu..salah saya.. -_-

xde nama: baju dinner sahaja rm11k??isk isk...mesti org kaya nih...

kak azie: hehe..betul... yg cantik mahal la pulak kan.. -_-"

elaiza: yups.. insyaAllah..satu hari dimurahkan rezeki kita semua.. :)