Tuesday, December 14, 2010

Terengganu Kita : Transformers

kembali kita ke Rancangan Terengganu Kita
episod 2

hari nih saya rasa macam nk muntah
lepas baca entry pantai dan memori daun pisang 
isk isk isk
tambah plak lunch dengan daun pisang
tambah tambah nk muntah

ok
berbalik kepada rancangan kita 
hari nih saya nak bawa korg semua ke satu kawasan yang saya xsure namanya apa
tapi yang pasti tempat nih terletak kt tgh tgh Bandara Kuala Terengganu

sekali tgk macam
waaaweee
kat tempat lain x pernah tgk lagi nih
nih first time nih
*ke saya jer yg jakun terlebih huuu*

kepada mereka yg pernah cakap trg nih 
tersangatlah mundur
sila baiki balik ayat iteww hokaii??






sebenarnya
benda nih da lama
masih dalam pembinaan
cuma baru2 nih diorg ada buat demo sikit
agak menarik gak
dapat kurangkan sikit kesesakan
esp time office hour
jangan ingat terengganu x jem..
skang da makin menjadi jadi jem nye
xsuka tahu



sekian untuk hari nih
esok saya akan sambung dengan episod Sarapan Di Mana

boiboi

:)

6 comments:

azri said...

pembinaan ape tu cik nilam??
nmpak mcm nk wat bangunan..tp ape kaitan bangunan ngn jln jem?? tp mcm tmpat paking berteknologi tggi pun ade gak..x fhm ni..

sapphire said...

alamak
tak faham ek
hee..sorry

sebenarnya
bgn besi nih tempat parking kereta

mcm paris wheel...kereta2 akan pusing2 ke atas ke bawah..

mcm tu la kiranya

klu tak silap saya r

:)

aishah_conteng_je said...

baru nak tanya soalan yang sama dengan encik di atas..hehehe


nak tengok gambar lagiiii

sapphire said...

gambar??
sabar eh..
hari nih akan letak BYK gambar..

blog perebet OFF lagi ke cik aishah.. :)

azri said...

tekaan dalam hati yg tepat!
TEMPAT PARKING KETE.. :) wah..canggih sgt ni tempat parking..

sapphire said...

yer...pandai :)