Wednesday, December 29, 2010

eh eh eh macam kenal jer org itew



menjadi model memang impian saya dari kecik
ecece
perasan tinggi dan cantik r tu
ala..bukan nak jadikan pekerjaan serius pun
tapi kalau time weekend yang xde kerja tu
kalau ada offer mahu la juga mencuba nasib

ingat lagi gambar kt atas nih?
yg nih time photoshoot suka suka dengan geng2 mofarad
kat masjid besi

pastu kan
nak dijadikan cerita yang bertajuk "eh eh eh macam kenal jer org itew"
saya selalu la jugak online shoping kt the long sleeve closet
sebab byk baju korea kesukaan saya
kebanyakkan baju saya beli kt situ jer
  
pastu kan
ada la nampak iklan dia nak carik model
pastu kan kan kan
tiba tiba

xleh jadi nih
mari kita buat serangan hendap 
dengan hantar gambar
kot kot la terpilih ke
hehe

pastu mari kita perasan
yang kita pun setinggi 160cm mcm yg dikehendaki
padahal tinggi asal 150cm jek

cuba saja nak? 


2 comments:

Anonymous said...

saya sokong! sebabnya:
1-awk putih
2-awk cantik
3-awk mmg cantik dan putih..
4-dlm adik bradik awk,awk plg cantik..-ni pandangan ikhlas.ok.


cik anonimes yg baik ati

sapphire said...

thanx cik anonimes yg baik ati