Friday, October 1, 2010

putih itew bersih


ini adalah gambaran secara kasar
design utk bilik baru saya nanti
tema dia simple jer : putih dan exclusive
wahh hehe

semua perabot akan dalam color putih
queensize bed, dressingtable dan rak buku
utk tambahkan seri
saya letakkan bunga color pink atau merah (rose atau orkid)
n kerusi tu pun kne berbunga bunga sikit
xde la boring sgt kan
sama jugak dgn curtain. yg nightcurtain mesti bunga2 sikit. day curtain kosong je la..
frame tu plak klu ada ruang saya nk letak byk2...
*tahu kan canne??*

n saya akan cat dinding dengan color lightgrey
*da bgtau mummy n dia on saja yeay*

ok x??
ada idea lain?

:)

note: rekaan ini adalah hakcipta terpelihara@iamsapphire :p

4 comments:

azri said...

good for you nilam..so nice!
nati blk awak nmpak lebih luas ngn colour putih..

anish said...

wahh.. cantik2... salute org yg suka tema putih utk rumah atau bilik sbb kena maintain habuk-less... org malas macam saya suka black and red ;p

ajjah said...

cantek.. my room is in white too.. suma furniture putih

sapphire said...

azri:: hee..thanx

anish:: dulu suka red gak..tp skang cm da boring..hee

ajjah:: yeke..mesti cantik nih..

:)