Saturday, September 4

sebelum ketiduran

gambar lama - rindu tsl (perpustakaan tun sri lanang) - suka membuang masa kt sini  - sampai pakcik2 library pun kenal - isk..sape yg x suka buku kan...- saya suka - dan kalau seteres sgt - kita buat photoshoot sendiri - diri sendiri yg jadi model - :) :) :)




sengaja tdo lewat
sebab agak bosan 5 hari seminggu kena tdo awl - n bgn awl
saya spesis cepat bosan - huuu - sorry
jgn terkejut kalau blog nih bertukar wajah lagi - n xde dah gamabr2 sebesar lori nih
baru lepas mkn ubat sebenarnya - dan berjaya telan ubat kapsul yg super besar itewww - hehehe
owh - saya spesis yg susah nk telan ubat - huuu - tp hari nih cm senang plak - alhamdulillah
esk ada plan besor ngn emy nih - harap sihat esk
td kt fb ada tgk video ulat2 resdung dlm hidung - risau kot2 ulat2 tu ada dlm hidung..... :(
x sabar tggu buku dr cik ajjah - heee duit x bank in lagi - esok lah
rasa mcm nk amik gmbr ala ala salam perantauan r...heee - xde keje sungguh
ok bye nk tdo - selamat bersahur -
owh td hujan kan - hujan malam lailatul qadar ke?? - sejukk sikit mlm nih
ok selamat malam mimpi saya boiii boiii

No comments: