Thursday, August 26

kasut raya

dari sini
keluaran vincci
dari sini jugak
saya selalu jer mengalami masalah beli kasut
tak kesah laa utk gi kerja ke..utk jalan2 ke..utk apa2 event ke
klu bukan sebab mahal..mesti sebab xde saiz
 susah tul bila ada kaki cinderella nih :D

saya rasa
saya rasa laa
setiap sorg mesti ada kasut fav
fav di sini ialah
yg tu la wat gi kerja
yg tu jugak lah gi kenduri
yg tu pun guna utk gi beraya
saya pun ada satu..
tp sayang nya da rosak
bila beli yg baru
pengakhirannya mesti kaki digigit kasut
kasut pun ada hati makan kaki org isk isk

utk raya x gi beli lagi
kalau ada ternampak ketiga2 di atas
rasa cm nk beli semua jer
 :) :) :)

6 comments:

azri said...

salam nilam..
nape mesti vincci? maybe sbb vincci ade saiz 4 kn..hehehe.. :P

sapphire said...

haha
itu la pasal.. :D

ajjah said...

wowwieee lovelyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

aishah_conteng_je said...

cik nilam ingat tak wedges hitam vincci cik nilam tu? yang ada stripe hijau purple. yang aishah pun ada sama.

itu kasut fevret setakat ni. (selepas crocs yang buruk dah tu)


keciknya kaki!

sapphire said...

hee..suka jugak yg tu..tp disebabkan dia color hijau purple ..maka ssh sket nk match hee..kaki saya mmg kecik...kdg2 kne amik saiz 3 setengah :D

deena awanis said...

tipuuuuuu!!!kak nilam banyak kasut cantik!!!