Sunday, August 8, 2010

3 hari

hye..

sihat?
apa cerita skang?
da kawen?
da grad?
owh..10hb nih eh..
sama ngn saidah n nanda kan
sory
xdpt pegi la
ntah bila nk singgah ukm lagi
rozen pun ada pegi konvo ukm td
konvo adik nya afif

org td gi konvo adik kt um
sesi pagi
adam pun ikut sama
panas
pesta konvo dia x semeriah ukm kot
n dewan dia pun kecik jer
dectar lagi besar heee

semalam
saya gi umah cousin saya..nurin
dia baru pindah rumah
kt damansara
so dia mintak mummy masak nasi minyak
sedapp..hehe..sapa kt masakan mummy xsedap? hee
td plak..
gi umah abg nya nurin..abg ja besor
umah diorg dekat dekat jer
depan rumah jer kot
senang kan
nk mintak tolong pape jerit jer

erm..
esk mummy blk trg
berdua ngn emy
org x ikut
sbb isnin da stat keje
owh..td da gi tgk tmpt keje
so hr isnin nih naik komuter dr shah alam ke bank negara
pastu tukar naik star ke stesen sultan ismail
xleh drive..sbb mesti jem
plus parking rm5 sehari
bankrup la saya canni huuu
kita sahut seruan kerajaan je la
gunalah pengangkutan awam

esk
nk buat ap eh?
rehat rehat kt rumah jer kot
owh..lupa
nk gi beli kasut
sbb kasut da haus laa
tapak dia da licin
kasut apa yg tahan sikit eh?

tgk rumah nurin
org terbayang
canne la org nnt
heee
berangan x abes abes..
rindu sebenarnya :(

puasa da dekat
da abes ganti puasa lum??
mesti la dah kan..
bagus bagus
tahun puasa sorg sorg
maksud org tanpa cik mm
xde dah la sesi berjalan2 kt jalan tar tahun nih
huuu sabarr sabarr sabariah

ok lah
esk nk kne bgn awl
anta mummy
tp x ngntuk lagi nih

owh sebelum terlupa
org nk buat iklan biskut raya nih
harga...rm33 utk 50biji ke atas
*bekas nye besar yg boley muat 60 biji*
harga dia mungkin mcm teeetttt sikit kan
mungkin semurah biskut raya org lain
tapi yg nih..di jamin sedap !
serius x tipu
klu nk rasa boley dtg umah saya
da ramai org order
tarikh tutup order lambat lagi
jadi klu berminat..email saya atau sms atau pm kt fb org k

k,lah
nk sambung baca buku
jangan lupakan saya tau

selamat malam !
:) :) :)

No comments: