Tuesday, July 13, 2010

dua hari pertama

DSCN3225

akhirnya

selepas 2 hari ceh baru dua hari

baru dpt internet connection

sume org da update mcm mcm

facebook da mcm2 gmbr yg ada haha pewwiitt pewwiittt

yg paling hampeh..gambar skodeng stdnt..bley plak time sy ngajar dia duk amik gmbr

haishhh  nih nk kne nih hehe

sape yg ad facebook saya sila gi tgk skang

kelas terakhir saya aka hari terakhir saya sebagai lecturer whutsoever hihi

makanya saya duduk duduk jer hik hik hik

hari ni masuk hari ke dua saya kt genting

internet connection kt bilik xde..klu nk online terpaksa menapak ke lobby hotel

hari sabtu or ahad jer yg ada masa free sikit utk menapak ke mana mana

klu x ..alamatnya masa diabeskan kt temenggung atau perdana ball room

semua kt sini ok kecuali laundry

1 helai tshirt = rm12

huh mmg kaya r cik dobi huhu

makanya…saya telah vote Khatijah utk post F&B supaya laundry boley di rotate ngn dak lelaki

sabtu ahad turn perempuan laundry…

*sbb kt blok lelaki diorg ad coin laundry ala..mcm kt hostel tu..rm3 utk basuh n rm3 utk kering*

ok la kan..drpd rm12 utk sehelai tshirt..hehe

esk saya n roomate chewah hehe ada roomate skang hehe

saya ad 3 org roomate

meet my roomate…dari kiri lala, saya yg haihhh knp senyum cmtu??, syira dan nurul..

DSCN3241

ok..esk saya dan mereka mereka ini plan nk outing chewahhh lagi hehe

ala ala sekolah asrama la plak

kne ada kt hotel sebelum 730 mlm hokai !! hehe

ok ok…esk saya dan lala dan syira dan nurul plan nk outing

jam 9 akan terpacak kt depan lobby utk tunggu shutter van

yg akan angkut kami berempat dengan harga rm25 satu van ke cablecar..

lala n nurul nk blk rumah amik baju

syira nk dating ngn tunang kt genting

saya??ntah..xsure lagi laaa hehe…

ntah2 saya sorg2 kt bilik esk huhu…

owh yer..kt sini rupanya rmi yg da kerja yg bergaji ada yang sampai 5angka sanggup berhenti sebab nk join prgram ni ..

jadi nya skang saya rasa cm ad sikit semangat sbb saya tahu rmi yg x support saya utk join..hik hik hik

ketiga tiga roomate saya pun sume nya da keje tp berhenti sbb diorg tahu (saya pun) dgn join program nih sebelah kaki da masuk SD

*ameen*

DSCN3242

ini plak groupmate saya…the yellow team !

ADITYA dari sinetron benci bilang cinta…

sanggup jauh jauh dtg dr jakarta semata nk join SD…

huhu…bagus bagus..itu la spirit yg kita mahukan yeah !!! chewah :p

 

ok lah

nnt update lagi pape yg patut..

bye bye

sila rindu saya seperti saya rindu korg sume chewah chewahhh :p

2 comments:

ajjah said...

see nilam, sebab company tu stable.. best of luck ya :)

sapphire said...

thanxx ajjah :)