9.6.10

tioman episod kedua

hye
morning semua!
mimpi manes x semalam?
saya x mimpi pape pun.
atau saya mimpi tapi da x ingat.

knp eh
dua tiga menjak nih
klu tdo kt kolej
mesti mimpi yg pelik2
klu x pelik. mesti yg menakutkan.
menakutkan yg smpi bila terjaga "fuhhh mimpi je rupanya..selamat"
huuu mcm tu skali hik hik hik

ok.
4-6hb yg lepas
saya ke pulau tioman
1st time dlm hidup ke pulau..kecuali pulau kambing pulau langkawi pulau pinang
walau anak jati terengganu dan terengganu byk pulau
br minggu lepas dpt jejak kaki ke pulau

dan saya ke pulau bukan utk berholiday semata yer kwn kwn
tapi atas rombongan kolej aminuddin baki bersama sama JAKSA sesi 2010/2011
macam hari keluarga pun ada
:)

hari satu



siang hari nya berjalan jalan sekitar damai genting resort
amik gambar main tunggu sunset
malam hari nya pembentangan takwim dan 3 projek mega oleh YDP n NYDP
ucapan pengetua super panjang
tersengguk sengguk saya kt belakang

hari dua
siang hari
snorkeling
cantik sgt!
tapi saya x reti berenang
walau ad lifejacket stil takut takut hik hik
petang nye
bersukaneka dengan staf2 ofis
lilin berirama, limbo rock, lari dlm guni, baling telur, sambung sambung
menang jugak sikit
malam nya
bbq dan pertandingan gemersik tioman aka karaoke
kebanyakkan yg nyanyi dangdut menang
sbb juri suka dangdut sy rs

hari tiga


xde aktiviti
aktiviti bebas
jadi jalan jalan lagi sekitar damai resort
beli penanda buku fridge magnet keychain
n bergambar lagi

dan
balik
gerak dlm jam 3 dari Tanjung Gemuk
sampai ukm jam 2 pagi

*aktiviti ter-last saya dengan mereka*

:)

No comments: