Wednesday, May 19, 2010

pari pari kertas


matahari menyinari
walau ku tahu semuanya tak pasti
bulan berlalu pergi
namun hatiku masih di sini

akulah pari-pari
bukannya matahari


disini aku terbang
rentasi bulan bintang

oh aku lah pari-pari kertas
aku pari-pari kertas

aku yang sentiasa berlari
mengejar mimpi
masih begini

aku bukannya fantasi
aku realiti
tiada peduli


------

ini adalah rintitan entry cik mun
lama nya x jumpa puisi puisi yg bunga bunga riang ria
mcm byk yg emosi luar kawal
hik hik hik

gambar oleh cik muniraa & puisi oleh cik beeha

2 comments:

cik timun said...

:) suke lagu pari-pari kertas cik beeha itu..

mun rindu jugak sajak2 ala-ala 'dunia ni cam takde masalah' gitu..
kak nielam tolong carik + postkan untuk saya! wee^^

sapphire said...

heee...
ok..nnt klu ada..akk post kt sini :)