Monday, May 10, 2010

birthday girl

saya di lahirkan pada jam 930 mlm 5 mei 1984 di hospital besar kuala terengganu. berat saya masa tu 2 kilo lebih. di besarkan di Kuala Ibai . kecik kecik cuma kenal yaa, adik dan emy dan beberapa budak kecik sebaya termasuklah joyah sport. owh lupa. cousin sebelah rumah, nurin. jarang berkawan ngn budak2 sekampung. main pun dlm kawasan rumah jer. atau gi umah nurin atau nurin yg dtg ke umah.

kecik kecik x pandai panjat pokok. cuma tahu main geng atau ting ting. masak2 guna kuali lama mummy kt bwh pokok mempelam kecik belakang rumah. kadang kadang main getah n biasa nya bila sampai part kepala mesti x lepas.

kecik kecik suka masuk pertandingan berbentuk kesenian. melukis. pakaian beragam. nasyid. pertandingan berbentuk syarahan?bercakap depan org ramai. jgn harap. xd bakat. dan skang semua cm pelik canne boley jadi cikgu. huh. percaya la saya cikgu skang! :P

kecik kecik selalunya celebrate birthday kt umah je. ngn sape lagi ngn yaa adik n emy n nurin. n biasanya mummy buat sendiri je birthday cake. bentuk no 2 ke 3 ke 4 ke lima ke.

birthday tahun nih. lain dr tahun tahun lepas. sebab. 1 celebrate ngn org baru. 2 celebrate ngn adam 3 student nyanyikan lagu dlm kelas. owh tersipu sipu saya depan kelas. huhu. 4 celebrate ngn cikgu cikgu yg lain.

biasanya tiap2 tahun saya akan celebrate ngn kembar saya , posh. tahun nih semua org pun sgt sgt bz. posh pun da terbang ke us. makanya celebrate ngn kawan2 terdekat sahaja.

thanxx semua sebab x lupakan birthday saya. thanxx utk ucapan korg. terawal ke terlewat ke saya xkesah. better late than never kan. :) tp klu bf wajib org terawal la kan :)

x byk gmbr celebrate birthday tahun nih. cuma ad celebrate ngn adam je. bak kata cik tiny birthday celebration ala sapphire. klu ala sapphire tu mmg sgt sgt simple r. cake. food sikit. nyanyi sikit. tiup lilin. :)

ok lah. mari kita lihat apa yg cik adam kita da buat kt birthday cake. :)


adam 18 april. saya 5 may

tgk muka x sabaa adam tu

dan akhirnya cake selamat di potong oleh adam secara balingan yg sgt bergaya
:)

10 comments:

ahmad shahrul nizam ab ghani said...

eh..nielam mmbesar kt kuala ibai?kt mane?dkt umoh saye ke?saye pun kuala ibai jugok...

btw...hepi besday miss nielam!

CIKAIDA said...

happy birthday syg!

may all dreams come true.
keep dreaming..

LaDy DeLLaZ said...

uiks.. adam baling pisau kek ke nilam? brgaya sungguh..

sambut ngn org baru? ehem2.. org yg ada kamera baru tuh ek? :P

sapphire said...

yoe:: umoh sy kt belakang kedai tayar..sebelah je ngn ss

cikaida:: thanxx :)

dell:: aah..dengan sepantas kilat di baling atas cake...pastu wat muka x bersalah.. :P

Hazrin said...

eh kecik kecik bila masa awak masuk ptandingan melukis ni ? ss dulu tak nampak punn.

sapphire said...

awk mana prasan sy ms skolah dulu :P
ad la..saya menang no brape ntah... :P

Hazrin said...

sy perasan awk masa darjah enam je. yang budak laki, satu kelas kottt nak tekel awakk. ahaa

sapphire said...

haha satu kelas?
termasuk awk ke? :P

Hazrin said...

nakkk. kah kah.

azri said...

saya di lahirkan pada jam 10.45pagi 11 mei 1984..