Wednesday, April 14

tiada yg lain

video



video

mummy cuma ada ya adik emy n lang
kalau bukan kami yg empat kerat nih sape lagi kan
kalau dulu ada laa Ki n Wan tempat bergantung
tapi skang. diorg da xde. tinggal kami berempat nih je lah
jujurnya
saya sgt sgt sgt kagum ngn mummy
mummy sgt penyebar, kuat semangat
saya rasa klu bukan sebab sebab tu
xtahu apa akan jadi ngn kami 4 org nih
dr kecik smpi skang
mcm mcm hal dah mummy lalui
dr kes bus mini, tom yam n nasi goreng, kereta suzuki, rumah kuala ibai, duit raya, manusia itu, kek lapis, lada lumat, dawisware, kedai tayar mcm mcm lagi
n utk besarkan kami berempat seorg diri mmg bukan satu kerja yg senang
kalau kamu kamu sekalian ada mak mama umi ibu yg special
saya pun punya seorg MUMMY yg tiada yg lainnya

saya selalu tinggalkan mummy kt rumah
kluar jalan2 ngn kawan2. berminggu2 x blk rumah.
sekarang mummy da berlepas ke Mekah untuk tunaikan umrah
2minggu tanpa mummy
2 minggu tanpa org yg nk tanya khabar da smpi kolej ke belum
2minggu tanpa masakan sedap sedap mummy
ok lah. mari sedapkan hati 2 minggu tu 14 hari jer. 14 hari tu kejap jer.


T.T

2 comments:

cerimanis said...

;(

sapphire said...

belum pape da nanges
*sila baca dgn nada org itewww* :P