Saturday, March 13, 2010

senyum meleret leret

masa saya ada IAmSapphire
pag pagi
perkara pertama saya akan buat
selain check email
saya bukak IAmSapphire dulu
tgk blog mana yg da update hr nih
blog mana yg ada poem baru

tp skang
saya da x ingt da link blog blog tu
hilang semuanya huuu



dan
akhirnya
Alhamdulillah
IAmSapphire berjaya di-delete-kan
setengah hari duk depan komputer
refresh refresh refresh
takut takut ada yg menakutkan

dan
tiba2 da boley reset pword
n terus delete blog n email skali
internet da la lmbt sikit hr nih
mcm terharu kejap sebab akhirnya dpt masuk IAmSapphire blk huuu

Alhamdulillah
THANK GOD!!

thanx kepada yg sudi layan masalah saya nih
sory da susah susah kan korg plak
al maklum la saya klu bab2 IT nih siput sikit
huuuu

disebabkan
gembira sgt
terus kluar
amik angin positif tanpa arah tuju

hujan lebat smpi mata xnmpk
traffic light asyik merah
akak petronas yg masam
jalan yg berlobang lobang
semua nmpk manes
perut yg lapaa pun jadi kenyang
huuu
Alhamdulillah
harap harap kegembiraan saya nih berpanjangan
ameen

:)

saya diactivate fb dulu tau
kita hilangkan diri buat sementara waktu dulu

9 comments:

ika jamil said...

jgn hilang lame2 oke.

sapphire said...

ok!!! :)

LaDy DeLLaZ said...

at last.. nicee..

da delete..

moga aman berpanjangan.. :)

ahmad shahrul nizam ab ghani said...

oh..patut la ilang dari list fren..igtkan saye terdelete tadi. insya Allah, skrg dh tiba mase Allah hadirkan hikmah ats ujian kpd awk dulu.. :)

sapphire said...

dell:: thanxx...nnt blk amin kita berceirta pjg psl hal td k?? :)

yoe:: OMG..canne leh jumpa nih..nih mesti hazrin kabor nih..huuu..nway..singgah selalu k :)

En Kid said...

alhamdulillah..
thanks kan?..
:)
thanks juga..
:)

ahmad shahrul nizam ab ghani said...

hehe..yezza..xerin kabo.xpela kn?saye peminat blog awk.hehehe..

sapphire said...

kid:: thanxxx a lot!!! :)

yoe:: bukan apa...saya takut penceroboh tahu jer hehhe :D

ahmad shahrul nizam ab ghani said...

ok...saye x ltk link awk kt my blog..hehe..dun worry..saye bukan penceroboh.saye baik.hahaha :)