Tuesday, March 16, 2010

abudabi

semuanya cm kebetulan.tiba tiba kwn saya ada phone no dia. (kpd kawan..saya rindu sesi dlm hujan hari tu). erm. saya cari dia sebab nk tahu canne hidup dia skang.kerja apa skang.master da abes ke.wujud lagi ke lepas mlm tu.tapi.bila jumpa td.haishhh.ting tong terus.blur.mcm ter-rewind blk ke tahun itu.haishh.dia ckp dia selalu nmpk sy lunch kt kedai ros, bandar tun husein.tp dia xnk tegur.sbb?sbb dia fobia. knp saya xpernah perasan dia? dia ckp saya x berubah. kecik cm dulu. x byk ckp cm dulu. haha. saya cuba xnk ingat pasal tahun itu n dia cuba lari dari mereka mereka yg berkaitan.termasuk saya. haha. tetiba saya plak ter -msg dia kan..bagus sgt la tu..haha. awk. sorry. ok.cukup.mari tutup buku lama. bye.

1 comment:

Unknown said...

see...nilam xkan penah berubah...still cr abu lg... pastu marwan nak letak mane..?? haishh...