Wednesday, August 23, 2017

apa-apalah

seminggu juga saya bersedih hati
hahahaha (gelak fake)
beberapa kali juga hujan banjir ribut taufan di office
sampaikan kawan saya (Taher) tanya whats wrong
mungkin sebab mata dan hidung merah kot
dan time tu jugaklah dia nak tanya soalan
hahahaah (gelak ikhlas)
takpelah...mungkin rezeki kat tempat lain kot
kalau tak 25hb ni dah fly dah..13jam penerbangan
transit kat istanbul 10jam...pastu flight ke tallinn 2 jam
berapa jam semuanya tu? :)
time to time...dah dapat terima kenyataan
dan baru isnin lepas bagitau supervisor kat sini dan kat sana
dan sv kat sana tak reply lagi
hmmm...segan sungguh nak email cakap nak cancel
tapi kena juga email...sebab segalanya dah disediakan untk saya kat sana
ramai orang tanya kenapa nak pergi sangat
jawapan saya senang... untuk pengalaman dan mencantikkan cv
yupss..untuk cantikkan cv..
sebab sekarang semua orang ada publication..semua orang
tak kiralah scopus ke isi ke..semua orang ada
tapi attachment ke luar negara? hmm..saya rasa tak ramai...(saya rasalah)
tapi semua orang tak faham...semua orang faham sebab nak merasa winter..hmm...
apa-apalah...
minggu lepas saya apply satu seminar kat singapore
3 hari..gabungan university dari malaysia, singapore dan china
dan untuk terpilih akan ada mock presentation peringkat fakulti
(sebab student dari fakulti sains je boleh apply)
dan yang ni husband bagi green light... hmmm
harap sangat saya terpilih...doakan eh
ok lah...bye bye..jap lagi ada meeting dengan sv plak...
doakan yang terbaik untuk cik nilam ni..aminn :)

1 comment:

dorsett pink said...

Sabar ye nilam.. InshaAllah akan ada rezeki yang lebih baik utk nilam nanti