Monday, May 27, 2013

final episode

IMG_7957 IMG_7958 IMG_7959 IMG_7961 IMG_7962 IMG_7963 IMG_7965 IMG_8001 IMG_8006 IMG_8007  IMG_8013 IMG_8014 IMG_8015 IMG_8020 IMG_8021 IMG_8025

secara jujurnya
saya tak pernah rindukan negara lain seperti mana saya rindukan Jepun
sungguh!! macam rindu kat kampung halaman eceehhsss :p
rasa macam nak pergi lagi..
nak pergi lagi melawat Tokyo dan kalau boleh seluruh Jepun
tapi……Jepun mahal….tiket dah berapa..hotel lagi…makan minum lagi……
siapa nak belanja??
harap satu hari nanti…dapat pergi ke sana atas dasar kerja atau study
dan semua perbelanjaan ditanggung…saya tak perlu keluarkan duit hihi amin :)

hari terakhir saya di Tokyo adalah sangat mengharukan *dramanya*
pagi-pagi dikejutkan dengan salji yang turun yang sepoi sepoi bahasa
sepertinya sedih dengan ketiadaan kami kat sana *drama sangat ni*
first time tengok salji turun…..dan menjadi sangat jakun…jakun kali sejuta haha
macam tiap kali tengok kat luar tingkap…akan waaaaaa……waaaaaa salji…..
jenguk lagi kat tingkap….waaaaAAAAaaaaa salji turun laaa huhu :)
fahamkan?

ok
gambar-gambar kat atas adalah sekitar hotel dan di Haneda Airport
dari hotel untuk ke airport tak payah risau sangat dah
sebab ada bus disediakan..
saya rasa kebanyakkan hotel pun ada sediakan perkhidmatan bus ke airport
dah sampai airportt salji turun lagi….kali ni makin lebat
padahal dah hujung winter dah….
climate change sangat…. :)

tak ada apa sangat nak cerita sebenarnya ni
ini episod terakhir pengembaraan singkat saya dan en.MM dan Umar ke Tokyo, Jepun
mungkin kalau tiba-tiba saya rindu, saya akan ulang tayang gambar-gambar ni lagi hihi
ok lah…kalau ada info yg saya share dalam entry jepun sebelum ni ada yg silap
sila maafkan saya…saya share apa yang teringat di fikiran je…:)

Arigatogozaimaaaass :)

2 comments:

Huda@Hood said...

ala...


jangan la habis lagi....


hihihihi

sapphire said...

hihi...jangan la habis lagi? kena pergi jepun lagi ni :p