Monday, June 13, 2011

WonderWife

 

Salam semua.

saya nak cerita pasal hal-hal di hari weekend dlm satu entry jer. tapi saya tertinggal camera kat rumah. banyak gambar yang belum transfer. entry blog tanpa gambar memang tak sah kan.

jadi hari nih [dan tak tahu bila saya akan update lagi pasal bola peteh ganu peteh dan mummy balik umrah dan….] saya cerita hal-hal pagi sabtu di WonderMilk bersama Cik Ajjah sahaja ok.

ini bukan kali pertama saya ke WM. kali kedua. tapi kalau diikutkan sejarah kalau kali kedua ada kemungkinan besar akan sesat. tapi yakin boleh, bukannya nak google siap-siap. dan yes tepat sekali. saya dan en.mm sesat pusing-pusing damansara . dan lewat setengah jam. dan menimbulkan gelora perut en.mm. hehe thanks sebab sanggup bersabor. love you. :)

[kawan saya kat meja sebelah skang tengah syok tidur. dan saya cuba untuk “Katakan tidak kepada Kesalahan Ejaan”] - iklan

saya ke WM untuk satu party yang sangat comel. dan kalau ada lagi lepas nih saya sanggup join lagi. Cik Ajjah yang ajak duduk semeja dan dia dah register siap-siap sebab rm15 jer. huhu. :)

[dalam hati.segan pulak duduk semeja dengan pakar pembuat bag. tapi macam biasa yakin boleh. redah saja maa. dan …yeay tidak sia-sia]

CraftParty nih anjuran Mimpi Murni dari HandMadeKL. kalau nak tahu lebih lanjut better terus ke blog Murni. dan kita cuma perlu bawa t-shirt yang dah lama untuk dihias menjadi cantik dan baru dan rasa nak pakai balik.

dan saya bawak tshirt kosong hijau yang seingat saya, saya beli lebih 3tahun lepas.

61819_429585934422_587294422_5006075_1085477_n

dan nak tengok hasil akhir..? kejap eh…… :)

bahan-bahan. pinjam mummy punya sikit.

110611the material buffet. owh sungguh jatuh hati. :) :) :) rambang mata nak makan pilih apa. sebab semuanya macam comel comel. dan saya pilih renda sahaja. kalau ada lebih masa boleh jahit macam macam sampai tahap Project Runway :p

the beautiful and creative Ajjah. boleh ke blog ajjah skang. sbb dia dah update pasal party nih. :)

craft1 

tengok lah gaya budak baru belajar. jahit sikit amik gambar. jahit sikit amik gambar. bila mau siap?? :)

saya macam tak ada idea nak buat apa. duk tengok ajjah jahit butterfly. saya..? blank blank. dah la lewat setengah jam. orang lain dah nak siap dah. saya baru nak mula. last sekali saya cuma jahit renda kat bawah. pastu jahit bunga bunga cinta sikit. simple tapi saya bangga dengan hasil yang comel dan kanak-kanak ini hahah. owh sorry dengan keterperasanan ini. :)

 

dan hasil akhir….

244327_10150208913167740_620447739_7290360_1261603_o

tema ktorg :: muka legend. hati cute. bunga bunga cinta :)

harap next craft party dapat join lagi. say no to bazaar :)

 

note: template bertukar lagi . :)

7 comments:

Rhona Rozlan said...

Aktiviti yang menarikk.

sapphire said...

yups...next time boley join sama :)

Anonymous said...

tolong sy nielam..nk contact no designer baju kawin awk yg bleh tiru design rizman tu..puhleasee.

sapphire said...

owh sorry lupa...give me your email or contact no ok... :)

Anonymous said...

syedputra313@gmail.com

tq nielam!jgn lupa email.sy nk wat juga for my reception next year amin

Che Cha said...

eh bestnyerrr!! xpenah lagi join craft party

Anonymous said...

holla :O !!