Tuesday, June 14, 2011

weekend

tumblr_lmpi56ygEP1qlr88ko1_500_largeSelamat pagi semua…

sebelum basi, saya share sikit sikit gambar final piala FA Sabtu lepas.

dan gambar kat atas itu bukan gambar breakfast saya. hari ini saya breakfast poached egg with potato and roti bakaq.. :) first time buat poached egg ececece padahal telur rebus. mengada nak bunyi HOT sikit kononya. saya belajar dari Allrecipes.

ok. kembali ke point utama.

lautan merah. serius saya tak tahu apa masalah ktorg. selalu jer tersesat dalam lautan merah. cari-cari gak mana la lautan hitam putih tapi tak ada. takut gak saya. yer r dari berita berita bakar-bakar semua tu kan…tapi….

kelantan ngn ganu mana ada baloh baloh..kita bestfriend kan..?hihi…entah sape-sape ntah…boleh pulak ambil gambar sama-sama…. :)

sepanjang hari tu. saya rasa orang kelantan memang sangat semangat ke-negerian. serius. tengok saja lautan merah yang kadang-kadang rasa macam bukan kat bukit jalil. tapi kat kelantan. diorg pun kreatif jugak. macam-macam “pesengan”. hihi. orang ganu kite pun boleh laaa….orang kata “mangak pelek”. siap buat penyu tuu.. :)

pastu tak pasal-pasal saya jumpa kawan lama masa kat MRSM KOPU dulu. Emma !! omg. sangat tak sangka. hihi. anak emma dah besar dah. saya baru jer kahwin….erm..apa kaitannya..? teringat plak zaman kanak-kanak riang kat KOPU dulu..rindu mindu….. :)

New folder 

jersi tu saya beli yang saiz XL untuk kanak-kanak..hee..kalau saiz M untuk dewasa mesti besor debok nya…memang semangak ngak ar…. :p first time la katakan….eh eh..bukan..2nd time.. tapi this one is the most fun of all…rasa macam nak pergi lagi…. :)

masa nih saya dah ajak en.mm balik. sebab kononnya tak ada harapan r ganu nih. buang masa jer. orang kelantan plak duk bersuka ria kat sebelah . orang ganu dah buat muka tikus. dalam siap siap nak balik tiba-tiba GOOOoooLLL!!! hihi.. memang rugi r sape yang balik… :p

skang orang kelantan plak wat muka tikus. bila gol kali kedua double the tikus face. haha !! sorry orang kelantan..orang ganu balik dengan muka gajoh tahun nih. tahun depan cuba lagi eh. :)

tahu kan ada peribahasa “pergi muka gajoh..balik muka tikus” . cikgu bahasa sila buat homework kalau tak tahu :)

ok.itu sahaja. dah gembira sangat kan. panas plak. semua orang buat aksi sexeeyy bukak baju. sabo jer la.. :)  

DSCN9256 DSCN9259

mummy dah selamat sampai. skang macam tak sihat. mungkin sebab perubahan cuaca kot. and musim umrah skang. ramai orang orang arab bawak family buat umrah. riuh masjid kata mummy. bila time kita plak…??

 

ok bye! :)

4 comments:

Rhona Rozlan said...

Tahniah! I dari skrin tv say yes to Terengganu also!

sapphire said...

huhu...ole ole ole.... :)

Dina Zakaria said...

semangat kak nilam siap gi stadium..

sapphire said...

hehe..bukan selalu... :D