Wednesday, March 24, 2010

mee kari ala MUCH


lepas makan mee kari ala MUCH cafe td. saya mendapat satu ilham yg baik punya. ok buat gaya daffi skang. baikkk punyeee auwww. ok ok. saya mendapat satu ilham yg sgt baik. TING!!! bunyi mcm TING!!! bunyi TING!! la..fhm kan. ok ok. saya mendapat satu ilham utk berbaik baik semula dengan cik penceroboh cik yg byk buat saya risau cik yg pernah menjadi kekasih hati saya iteww. hoho. ala. mcm ex dengan ex berkawan baik. saling mendoakan masing2 mendapat jodoh yg terbaik. boleh kongsi cerita tentang gf/bf baru masing masing. tidak kah itu sangat indah? hoho. jadi. xde la timbul balas membalas mangkuk tingkat ke. delete mendelete entry jiwang karat ke. bukan kah dunia akan lebih aman damai sambil dibuai mimpi mimpi indah sahaja.?owh. mee kari tadi sungguh power sehingga memberikan saya idea sebernas ini. apa pandangan anda?? patut ke x patut?


6 comments:

ajjah said...

susah tau nilam..
*berdasarkan experience*

Aishah Nur Hakim said...

err...persoalannya sekarang cik nilam..bagaimanakah mi kari boleh memberi sebegitu inspirasi??


err...cadangan diterima..worth trying~

En Kid said...

hmm~
berbaik semula..adalah perkara terbaik pernah berlaku lah kan..
tu pun kalau berlaku..
dan sebagaimana yang telah dikatakan..
sangat...
memerlukan masa..
ketabahan hati..
kekuatan fizikal dan mental..
:)

makanya..
selalu berdoa dan berusaha..

sapphire said...

ajjah:: huuu..perlukan masa kan??mungkin org sebelah sana x hengen pun nk berbaik ngn saya..T_T

aishah:: haha..knp eh??ntah...mungkin bukan sbb mee kari sahaja..mungkin sbb setiap masa saya pk kn hal nih T_T

kid:: doakan utk saya k T_T

ajjah said...

hehe bukan la sebab tak hengen.. cane nk cakap eh, tp mmg susah lah. esp kalau couple tu lama kan. bukan senang nk lupa those years and tutup buku untuk berkawan macam biasa.

*erk jgn relate ngan i ok* segan

sapphire said...

da relate da pun huhu
heee..betul...mmg ssh..skang nk angkat call dia pun x bersedia lagi...takut gaduh..n timbul benda2 pelik lagi...