Wednesday, May 2, 2018

too old

saya tak jadi pergi check gigi dekat klinik hari tu
sebabnya ic tertinggal. sigh
maka balik dan pergi tukar tayar kereta. empat2 tayar dah macam haus gila.
nak tayar yg murah boleh pergi kedai Oscar Tyre, kota kemuning
cumanya lama gila. hahah. dari pagi sampai  ke petang.
maklumla murah. orang ramaikan.
bila gigi dah tak sakit, demam la pulop
demam urat ke apa ntah
badan rasa lenguh-lenguh betul
ni semua sebab join 5km fun run baru ni kot
orang yang tak pernah exercise. tiba-tiba lari 5km
(lari sikit je. jalan yang banyak. hehe)
tapi demam pun, kerja rumah kena buat jugak
layankan juga anak-anak nak apa. makan apa. susu la. poo poo la
saya rasa dulu2 kalau demam ok lagi. kejap je dah baik (dalam sehari camtu)
tapi kali ni hari ketiga dah. siap rasa nak muntah.
(seriously rasa macam 2-3 bulan awal pregnant. tgk ayam rasa loya. tgk kari asam pedas fuhhh)
(tapi jangan risau. saya tak pregnant. not at this moment hehe)
sampaikan tak larat sangat saya pasangkan je favorite movie budak2 ni
biarkan diorg tgk. saya berbaring dalam bilik.
(untung2 boleh terlelap kejap hehe)
ya Allah...terasa diri ini dah tua.
ni pun demam lagi. day 3. tapi datang juga ke um.
takut SV cari untuk publish paper.
yups. baru dapat text pukul 230 kena pergi mengadap.
harap2 tak lama.
kalau tak mungkin ada yang termuntah dalam bilik sv.
doakan saya eh.
bai.

2 comments:

k said...

allahu... apa khabar Nilam? Semoga diberikan kekuatan dan kesihatan yang baik! Semoga terus kuta berjuang!

sapphire said...

alhamdulillah. dah sihat dah ilzam. :)