Friday, March 9, 2018

sv meeting

meeting dengan sv kadang-kadang boleh sangat-sangat menakutkan
especially co-sv tapi macam merangkap main sv
sebab semua progress saya dia yang ambil tahu
yes. main sv pun ambil tahu juga. tapi saya akan update bila dia mintak je haha
co-sv ni macam setiap minggu jumpa. setiap minggu dia bagi kerja. dan setiap minggu kena submit.

sv ni garang sangat-sangat
semua student dia takut. kalau nk jumpa kena siapkan kerja betul
kena study betul-betul. kalau takleh jawab soalan. habis.
soalan tu sebenarnya dia dah tahu. dah publish paper dah pun. tapi saje nk uji kita
maka kadang2 saya pun kena fire jugaklah. boleh murung seminggu
tapi takde maknanya nak murung sampai seminggu sebab esoknya dah kena jumpa lagi update
pengsan kan. hahahhaa

hari ni saya submit research flow, chapter 1 dan table of content
ayat untuk objective saya superduper teruk hahahhahahaha
pastu tadi dia betulkan dalam masa kejap macam tak perlu perah otak pun
macam....petik jari....dah siap...
fuhhh...power gila...macam ada super power dalam writting hahahahha
terkagum kejap haha thank you Dr :)

Alhamdulillah meeting tadi menampakkan saya sesuatu..thank you Dr
ayat untuk objective saya dah dibetulkan dengan cantik dan bergayanya ... thank you Dr
seterusnya saya kena fikir sendiri apa thesis output...insyaAllah

oh satu lagi
paper saya kena reject lagi. for the second time.
i is sad. sob sob sob...

semoga Allah permudahkan perjalanan budak Nilam ni dalm siapkan tesis dia. amin amin.

No comments: