Monday, March 3, 2014

Hari pertama


Alhamdulillah
Hari pertama Umar dan Darin di taska ok
Ok yang baru hari pertama (macam mana tu)
Maksud saya hari pertama kan
Jadi umar darin dan cikgu cikgu masih tak biasa dengan masing-masing
Tapi secara keseluruhan saya rasa ok
Terima kasih Allah!!


Cikgu-cikgu cakap budak dua orang ni asyik main berdua je :D
Kira ok jugakkan. 
Kalau umar atau darin je yg masuk taska
Mesti tak tahu macam mana keadaanya :) 

Tapi hari ni trial je 
Pukul 3 dah pergi ambil diorang
Esok mungkin pukul 4
Lusa pukul 5
Entahlah. :)

Saya tak boleh nak cakap banyak lg kot
Sebab baru seharikan
Tapi harap sangat-sangat semuanya akan ok sampai bila-bila


Terima kasih kepada semua yang mendoakan
Terima kasih terutamanya kepada kawan saya Syira yang mencadangkan taska ni
Alhamdulillah. Masa hantar tadi tak berdebor sangat seperti mana tinggalkan Umar dengan maid masa tokma ke uk setahun yg lepas

Tak lupa juga kepada seorang customer saya di FairytaleScarf dan rupanya pembaca blog saya ni, Puan Najmi
Sebab ada kongsikan doa yg perlu fibaca setiap kali solat subuh


Thanks for sharing
Semoga anak-anak kita, ahli keluarga, saudara-mara kita semua sentiasa dibawah lindungan Allah swt. Amin :)


Kepada en.MM plak
Terima kasih kerana sangat memahami
Sorry sebab bertambah lagi perbelanjaan rumah :D

Ok. 
Nanti kita sambung balik
Byebye :)

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum Pn Nilam,

Maaf bertanya. Boleh saya tahu Umart ke taska mana? Saya pun hantar anak sekitar shah alam. Rasa agak terlewat utk utk bagi cadangan. Lama juga saya tak membaca blog (saya mmg suka baca blog Pn Nilam) Saya pun memang agak berhati-hati (cerewet) dalam memilh taska. Alhamdulillah kesemua empat anak saya di taska.

Saya yg sangat sayang anak2 saya....