Friday, April 27, 2012

seberang laut

semalam
saya ada tiga kelas
dari pagi sampai petang
dan macam satu alasan
jadi malas nak pergi menapak mencari makan
jadinya buat teh o dan makan biskut
dan semestinya dinner pun jadi awal sikitlah

dari kiri cepat jalan: kuah asam pedas, ikan pekasam, sambal tempoyak daun kayu
lauk macam ni pun dah boleh buat saya tambah nasi dua pinggan
menjadikan berat terkini saya 47.5kg 
siki lagi nak saya berat macam zaman sekolah
:)

dan hari ini
ialah hari terakhir kak nazuha di office
bukan tukar tempat kerja baru
 masih company yang sama cuma tempat yang lain
nun jauh di seberang laut cina selatan, Sabah bah :)

ini dia kak nazuha
geng bawa bekal untuk makan tengahari
dan subjek yang dipegang kak nazuha dulu dah jadi subjek saya sekarang
menjadikan jumlah keseluruhan subjek yang saya pegang = enam
nasib baik nota semua dah siap 
cuma kena study lebih sikitlah

yang ni pulak nama dia Sri
dia masih kat sini. tak ke mana-mana pun
pun geng bawa bekal untuk makan tengahari


apa yang saya makan pagi tadi


apa-apa pun 
all the best to kak nazuha
semoga happy kerja di tempat baru
lepas ni kalau pergi sabah senanglah dah ada tour guide :)


No comments: