Friday, June 3, 2011

aman damai

DSCN8936

salam bulan Rejab. semoga bulan mulia nih kita semua dikurniakan berita-berita baik sahaja. ok. mungkin sikit yang suam-suam kuku. Allahumma barik lana fi rajab wa sya'ban wa ballighna ramadhan.

DSCN8933

waktu tu saya kecewa sebab kalau cepat sikit makan mesti saya tak terlepas train pukul 5. atau kalau saya dah siap-siap beli tiket dan xyah bergelut dengan mesin tiket yang sungguh lah “mengjengkelkan” mesti saya sempat naik train. atau kalau driver taxi tu bawaklaju-laju sikit mesti saya “dang” naik train. tapi kalau saya sempat naik train pukul 5 saya mesti tak sempat jumpa bff saya yang baru jer pindah dari Sabah. haih. mcm mana nak cerita eh.? :) sungguh tak puas jumpa awak, Nadirah. banyak benda nak cerita nih .

DSCN7973

saya harap satu hari saya dapat pergi Paris. mcm kawan saya sorang tu. eheem.. sungguh meng-jealous-kan tahu. tapi xpe. saya nak pergi london dulu. bye. :p

DSCN7712

mummy gi umrah. hari nih masuk hari ke 5. sabtu depan 11hb mummy balik. nih kalau mummy tengok makan dengan pinggan yang tak sama-lain color- nih sure kena marah nih. satu color hiijau. satu color pink. satu color merah. gelas pun tak sama. canne nih. apa la…cik nilam nih. sila dengar nasihat mummy ok.

page2

pernah tak rasa diri tidak cantik-gemuk-tudung senget benget-muka hitam hangus-baju tak cantik macam orang lain..? owh saya sedang mengalaminya. pergi mall semua orang nak lilit macam hana tajima. pergi mall sebelah plak semua orang nak macam cantik cntik sahaja. owh kenapa saya tak macam tu..? en.mm cakap “kenapa mesti nak tiru orang??”. ok baik. “Kenapa terlalu ramai orang menyamakan diri sendiri dengan orang lain dan memaksa utk orang ikut cara mereka?” – ok ada kaitan tak..? macam tak jer..hee..sorry :)

DSCN8612

kehidupan di bali errr maksud saya 5 hari ber-honeymoon adalah kehidupan raja. raja 5 hari. menjadi pengantin bukanlah raja sehari. penat. kalau boleh nak balik ke hari-hari menjadi raja 5 hari. tahu. tahu. mesti xleh kan. yer. baik…. back to reality.

DSCN7894

gambar nih gambar time pergi buat hiv test dekat klinik kesihatan beranang. jauh tak..? :) klinik nih sangat kuno. atau dengan kata lain semua klinik kerajaan adalah seperti balik ke zaman 80-an. sungguh klasik dan kadang-kadang boleh menimbulkan rasa takut. semua klinik-hospital macam ala2 scary kan..?mesti ada jer cerita hantu disebalik …. ok jangan mengarut.

DSCN9004

akhir sekali. kalau terserempak dengan saya dengan keadaan ekspresi muka yang macam nih jangan terkejut eh. biasalah. cuba korang tangkap muka dengan keadaan tengah tak ready atau tak sedar yang tukang ambil gambar konon-konon nak tengok gambar tapi sebenarnya nak candid. macam nih lah rupanya.

 

ok.

bye.

happy weekend

:)

6 comments:

ajjah said...

nilam, betul la kata MM tu.. :) kenapa nak jadi orang lain, u got ur own style n trust me ada orang nak jadi macam nilam jugak tau.. saya pun selalu rasa nilam sangat fashionable n jadikan nilam contoh.. :D *ngeee*

sapphire said...

ala ajjah...malu nya... -_-"
saya biasa2 jer...

tp thanx tau :)

Rhona Rozlan said...

You look great in red!

abigail said...

emm.gambar kamu mmg cantik :)
jemput ke blog baru.. :)

intan azuzarina said...

kak nilam..kak nadi dah pindah balik cni ke?lm gak xjumpe die..da besar dh ank die kan..die dok mane skang?

sapphire said...

rhhona: thanx :)

yana:: okaii...dah singgah dah..cantik layout :)

intan: aah...skang stay kt trg..kerja kat syarikat ayah dia... :)