Thursday, May 19, 2011

perutusan

 DSCN7906 DSCN7907 DSCN7971 DDR_3731

sebelum nih saya ada buat entry pasal perutusan raja sehari saya kan

jadi dengan suka hatinya [sebab pilihan hati sendiri bukan org lain] saya tempah kad dengan i like card :)

kad kat sini ala ala sapphire moden sket.sbb tu sekali tgk dah buat saya tertarik hati tanpa menghiraukan pandangan org lain kecuali en.mm :p

banner tu pun i like card yang buatkan (foc) – mcm saya ckp saya tak suka banner yang ada gambar… knp ntah… :)

cuma kad jemputan (gambar ketiga) untuk majlis akad nikah tu saya buat sendiri jer. cari jer template frame yg comel2 kat internet then dah boley buat kad sendiri…kad ini khas untuk saudara mara yang terdekat jer..

gambar kedua plak..en.mm yang dah cuti awal..sambil2 lunch sama2 kt puchong (owh i love puchong bak kata en.mm) sambil2 tu tolong-menolong poskan kad jemputan… :) thank you thank you very much!! :)

cuma sedih betul dengan Pos Malaysia..ada kad saya yang sampai lambat..pos malaysia pun nak jadi macam ktm gak ker..?siput sedut..? hishhh…tolong lah jangan menyusahkan rakyat jelata..sekian.. :p

 

apa-apa pun saya sangat puas hati dengan kecantikan perutusan raja sehari saya ececece….thank you i like card :)

6 comments:

Dina Zakaria said...

saya pun x suka banner ada gambo..hihi

My Azie said...

me too!

Che Cha said...

sweet betol ni! hehe

btw, elok je tong sampah situ kn . hikhik pemanis gambar

ida masri said...

cantiknye kad keler kuning tu:)! tak pernah nmpk lg sebelum ni :')
bdw,congrats again !~~

sapphire said...

deena & kak azie: kita boley se-geng nih :)

aishah:: haha..perasan gak eh...OP x perasan kot tong sampah tu :)

ida:thanx :)

sue. said...

cantiknyaaaaaaaa