Sunday, February 27, 2011

Bon Appétit

semalam
lepas anta mummy kt klia ke beijing
saya ke midvalley *selepas berkurun x ke sana*
semata nak cari rooms kot kot ada jual lomo camera
sedeynya xde...ntah..kedai tu dah byk pokok pokok jer
xde yg menarik dah

pastu
ke garden
pun xde

owh mummy sms tadi
beijing sejuk -6 dan snowy wewewew
mummy kata sejuuukkk..x tahan
camera saya ngn mummy skang
2 hari lepas ..masa mummy ckp nk pinjam camera
mummy ckp...
"mummy nk amik gmbr mummy jer..xmboh amik gmbr2 daun kasut langit mcm lang"
haha ngade
gmbr2 saya byk gmbr daun kasut langit jer ke eh?? :)

ok
pastu ke subang parade
sebab ada bazaar kan kt sana
pastu...terjumpa la dengan sekumpulan perempuan perempuan yang....
scarflet (pertubuhan perempuan bertudung)-fashionista-cantik-mungkin salah seorg dari 50blog terHOT di Malaysia
tapi...knp ngn korg nih
tahu la saya cuma pakai tshirt n jeans n shawl biasa jer
tapi jangan la pandang saya macam saya x pakai baju mcm korg yg berselubung tu
pandang org atas bawah mcm ap je..
hishh....ingatkan cerita2 org kt blog pasal perempuan2 mcm nih x betul
tapi...betul rupanya...
korg dah cantik dah...cuma jangan la mengade sgt ..ok..x baik tau...

bye

owh sebelum tu..

hadiah hari jadian saya tahun nih saya nak buku nih boley?
French Cooking by Julia Child
skang xnk masak mcm The Naked Chef
tapi mcm Julia Child ececece

korg dah tgk Julie&Julia semlm kt astro?
terus rasa nk masuk dapur n masak :)


ok
bye bye !

7 comments:

sukebace said...

sy rase diorg tgk akak sbb akak lawa.pakai simple dan x over. hihihi:D

mummy akak bisnesswomen ke?

sapphire said...

hehe xla...surirumah jer :)

des said...

cik nilam,

lomo? try sini. http://roflcam.blogspot.com/
seller yang baik hati & deal dgn diorg memang senang.

sapphire said...

thanx.. ! suka22 :)

syira said...

erk. tu mcm punye org pun de ke?

Aishah Nur Hakim said...

patutlah bila saya tengok cerita tu saya teringat macam pernah baca orang tulis somewhere! rupanya blog cik nilam!

sapphire said...

huhu cik hamshira nih..selalu lupa kan.. :)