Tuesday, December 14, 2010

saya dan pantai dan dia dan memori daun pisang

saya tak nak cerita pasal majlis kakak atau adam atau Rancangan Terengganu kita lagi
sebab 
m to the a to the l to the a to the s
:)

owh bukan sebab itu semata
tapi saya ....
miss someone
tiap tiap hari pun miss someone

hee

tiga hari berturut 
dari pagi ke petang bersama sama
angkat hadiah
amik gambar
makan nasi dua kali

hari nih
saya kat tempat kerja
dia maybe tgh layan anak buah kt umah

heee
rinduudududu 
mindudududu
 badududududu








kepada encik mm
thanx for everything
thanx sebab sudi sama sama bersusah payah time majlis hr tu
thanx sebab buat saya happy dari sedey-sedey-frust-emo semalam
thanx sebab still sayang saya yg comot momot nih

perasan tak
list cuti 30 hari nk ke pantai terlaksana jua

miss u

:)







*kepada pembaca...jgn muntah dulu...saya tgh amik mood happy nih...*

6 comments:

azri said...

salam nilam
yg baca pun happy gak.. :)

archie said...

kak, cepat cepat2 la.
nk merasa nasik minyak nie. hoho

sapphire said...

azri: happy! :)

archie: sabau yer :D

Hazrin said...

nok nikoh doh nilang nih....auwhhh

sapphire said...

zering: awk bila..???? :D

Hazrin said...

ha ha sy heartbroken, lambat lagi...heheh