Thursday, July 8, 2010

saya dan much episod akhir part4

kami eh...saya ialah lecturer
atau cikgu
atau tenaga pengajar
*saya lebih suka perkataan cikgu..sbb macam comey je hehe*

kerja sebagai lecturer
*di uni yg x buat research*
tugasnya ialah

upadate lec note
siapkan 3 set soalan xm..itu da dikurangkan dari 6 set soalan
*huh pengsan nk siapkan 6set tu*
study utk kelas
reka soalah quiz - test 1 - test 2 - klu rajin boley sampai test 3
fikir nk bagi asgnmnt apa kt student
marking soalan
*klu final dalam masa seminggu kne siapkan *
*klu resit xm plak dlm masa 3 hari klu x silap*
siapkan carrymark student
attent exam board meeting
dan lepas siap buat soalan tadi berdebat dengan HOD utk hasil rekaan soalan kita td

bunyi mcm byk kan?
mmg byk pun kerjanya huhu
*marking paper plg haihhh xnk buat tp kne buat jugak la kan*
seteres jugak kadang kadang
tapi heyyy kita cuma hidup sekali
atau dgn lebih tepat
kita bekerja di sini sekejap sahaja
jadi mari la kita bekerja dengan gumbira !! huhu

makanya
klu ada masa terluang
kerja kerja yg boley dikatakan melarakan
yg biasa kami kami cikgu2 nih atau
dgn lebih tepat saya lah
akan buat...


bergambar dengan camera atau webcam sendiri
klu org sebelah free
dia akan join skali
klu org sebelah x free
kita amik gambar sendiri
dan tempat saya kan kt depan pintu masuk mars
jadi kne tgk kiri kanan gak
kot kot la kang tiba2 hod datang buat spotcheck ke

dan meeting bulanan ialah perkara biasa di mana2 company
tp meeting utk gmbr virus nih speciall sket
saya tgh boring dan mcm byk benda nk kne buat time tu
dan tiba ad meeting plak last minute
xpe la pegi jugak laa
jd time meeting saya mcm kepala ntah ke mana mana
maka ini lah hasil nya
*yg nih gurau2 jer tau*
:)

klu mcm rasa byk masa sgt walaupun esk kne anta set soalan
tp masih sempat nk buat lawatan ke mana mana hospital berdekatan
yg mana ada kawan2 cikgu yg baru bersalin huhu
klu x kajang kt putrajaya

ok lah
ini sgt lame huhu
konon konon tgh bz r tu
padahal haihhh
tipu tipu
sila maafkan saya
saya xleh buat kerja non-stop selama 9 jam
sila halalkan gaji gaji selama nih
:P

dan akhir sekali
da klu seteres sgt atau klu dtg kerja tp xleh buat kerja
sebab kepala fikir nk bercuti jer
maka akhirnya akan bercuti secara berjemaah
dan time nih ceo akan dtg buat lawatan
stuff dia ad dtg kerja x hhuu

dan ok yg nih baru betul2 point terakhir
biasanya saya
klu da boring sgt
selain dengar lagu-dgr kak dana bercerita-tgk wani main game zombie kampung pisang-kaco mardiah kt sebelah-pergi print-pergi amik air-pergi toilet-etc etc
saya akan lompat lompat blog
weehuuuu

owh
sila maafkan saya sekali lagi
saya x sengaja

:p

4 comments:

Dina Zakaria said...

kak nilam menikmati saat2 akhir di MUCH yer..

Unknown said...

so dah berhenti kat situ, skang nih kerja kat mana?

Hazrin said...

pentebar roti canai..

dahlia said...

uik..gmba 1st tu..smpt gak i menyelit..huhu