Thursday, July 15, 2010

entry ke 100

DSCN3145-1
hye
sorry dengan lambakan entry
huu..td sebelum magrib saya da karang siap siap
thn dinner  n online terus publish jer
mlm nih xde program..sampai pagi esk
so dr petang td sampai skang agak free r..
da empat hari
tinggal lagi 21 hari
hari nih blajar psl Lean and Six Sigma
ada sape sape tahu pasal Six Sigma??
saya baru tahu hr nih
yg saya tahu cuma sigma tu brand kepada bhn2 saya buat lab dulu huu
hari sabtu..ad perlawan futsal antara group
dan saya wakil utk futsal hik hik hik
*saya sendiri x percaya nih haha*
ad game lain ..netbal.vallyball.tarik tali.marathon.
yg semua tu saya da pernah main…futsal??1st time nih
jadi mari kita cuba berramai ramai
team mate yg lain pun xpenah main
*dan saya satu group ngn adik…haiiiyaaa…*
owh..
hari ahad
mungkin akan balik
sbb nk amik baju
sudah mengalami krisis kekurangan baju
tapi balik kejap jer la..amik baju thn balik genting terus..
ok lah
da kul 10
nk  naik bilik da..
nk abes kn baca novel n jap lagi nk tgk laila asyikin
nitess
doakan saya yer !
:)
dan video nih
Mr.yoong dr TQEM division *bakal boss* tayangkan masa sesi Six Sigma tadi
enjoy !

2 comments:

Dina Zakaria said...

dah start keje baru ey kak nilam??how's it??seronok??

sapphire said...

xstat lagi
tgh traning lagi :)