Sunday, May 23, 2010

bagaimana hingus terbentuk?



hari nih adalah hari saya demam sedunia weeehooo hoyeah hoyeah ho leng aaa
owh sgt x suka
kalau deman sahaja xpe..nih datang secara combo dengan hingus hingus
x pasal pasal saya jadi budak hingusan hari nih owh sgt kecomotan di situ
bila demam kerjanya apa lagi selain ketiduran sampai lebam kan
bangun kejap tgk sms tdo balik bangun kejap baca blog pastu tdo balik
nih kejap lagi nk gi makan sempat lagi nk tdo satu round lagi nih aiiyoooo

saya perasan setiap bulan mesti ada atu hari atau lebih saya demam.
owh penyakit apa kah ini?
deman bulanan ke??
xkn sakit bulanan boley membawa kepada demam bulanan kot. kan?? kan??

sepatutnya hari nih saya join program perangi denggi di bandar rinching, semenyih
bersama sama dengan YB mana x ingt, penduduk kawasan perumahan rinching, n student student saya batch 200804, kak nana n kak jijah

tapi disebabkan demam yg melanda terpaksa dicancelkan. huh. sungguh merugikan. klu demam sahaja xpe. tp dengan hingusan nih. mana nk perangi denggi lagi. mana nk perangi hingusan lagi. haishhh..x menang tangan saya jadi nya.

ok lah. xnk mencemari blog yg suci murni pilihan suri rumah nih dengan hal hal hingusan yg kotor lagi. ngntuk. nk tdo kejap. tata. owh. canne hingus tu boley terhasil ek?

happy sabtuday semua!!

:)

No comments: