Friday, May 27, 2011

How many more times, love?

Sekali lagi, aku jatuh dalam gaung yang pada diri aku sendiri aku rasakan infinitesimal -tiada apa yang aku lakukan terasa kena atau adil (meletakkan sesuatu pada tempatnya). Badan-badan selestial berbaur aturannya dalam kosmos, ini bukan hal pra-datang bulan, aku sentiasa tidak senang.

Sedang aku berbaring dengan Page menjilat kupingku dengan psikedelianya yang biasa, aku mengingatkan beberapa hari yang lepas, susur masa yang tambah disoroti ingatan-ingatan daripada apa yang telah berlaku beberapa tahun yang lebih awal daripada itu, sebelum semuanya bermula.

Things have never changed, kan?

by: D2

______________________________________________________

main-main dengan camera atas motor sewa 120k rupiah untuk dua hari sambil round round Pantai Kuta, Bali - ada sesiapa boleh teka gambar yang ketiga tu gambar kedai apa..? - klu: ada satu kat metro point kajang sebelah secret recipe :)

sah – dua orang kawan baik emy nih wahed bakal amik phd tak lama lagi dan jijah taukeh kek sedap nih baca blog saya – thank you – :)

 Pantai Baru Buruk – sehari sebelum menjadi menantu orang – kakak ipar orang – adik ipar orang – sehari sebelum menjadi Mrs.MM - rasa macam nak balik terengganu n menetap kat sana terus.. :)


note: baru lepas makan karipap sebesar tapak tangan – free – persatuan pelajar2 islam buat makan free – untuk perkenalkan persatuan mereka kat student baru – kalau sesiapa nak rasa karipap tu boleh pergi kat pusat bandar damansara depan watson ada makcik bukak gerai kueh pagi pagi - macam tahu tahu jer saya tengah lapar  - tengahari nanti makan kat kedai Gopal nak?

1 comment:

intan azuzarina said...

kak nilam..nk teka kedai 2 ialah starbuck..ekeke